اتیسم اختلالی چند وجهی است که برای مداخله موثر نیاز به مجموعه ای از خدمات رفتاردرمانی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و هنردرمانی دارد. به دلیل مشکلات مالی خانواده و نبودن دسترسی به خدمات مناسب تعداد زیادی از افراد طیف اتیسم از آموزش موثر محروم می‌شوند. شما می‌توانید از آموزش فرزندان اتیسم حمایت کنید و با پرداخت هزینه آموزش، تعداد بیشتری از افراد طیف اتیسم را به چرخه بهبود هدایت کنید.
با پرداخت هزینه ۱۶ ساعت مداخله در ماه شما می‌توانید یک نفر را تحت پوشش کامل قرار داده و ماهانه گزارش پیشرفت او را بررسی و نظارت کنید.


دسترسی به آموزش تخصصی برای افراد طیف اتیسم در ایران و مخصوصا در شهرهای دور از مرکز بسیار سخت و محدود است. با آموزش افراد بیشتری به عنوان مربی متخصص اتیسم شرایط آموزش ‌و مداخله ساده تر و ارزان‌تر خواهد شد. شما می‌توانید حامی آموزش تخصصی یک مربی طیف اتیسم در نقاط محروم ایران باشید و امکان آموزش بیشتر را فراهم کنید. با حمایت شما امکانات آموزش مربی متخصص طیف اتیسم و امکان کارورزی برای این مربیان فراهم میشود تا آموزش موثر در اختیار افراد طیف اتیسم قرار گیرد. گزارش آموزش مربیان و تعهد آنها به کار با فرزندان طیف اتیسم در اختیار شما قرار می‌گیرد.


با خرید محصولاتی که در فرایند توانمندسازی افراد طیف اتیسم خلق شده اند از فرایند استقلال آنها حمایت می‌کنید، اعتماد به نفس خلق محصولات هنری را برای آنها ایجاد می‌کنید و کمک مالی مستقیم برای خالقان اثر خواهید داشت. از گالری محصولات افراد طیف اتیسم دیدن کنید، به سلیقه خود انتخاب کنید و محصولی منحصر به فرد و ویژه را دریافت کنید.

در صورتی که تمایل دارید با تخصص و یا زمان آزاد خود کار داوطلبانه ای در جهت کمک به افراد طیف اتیسم انجام دهید می‌توانند فرم کار داوطلبانه را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم و برای انجام کار داوطلبانه‌ موثر با شما